|
Каталог статей
ПОСАДОВІ ОБОВ’ЯЗКИ СОЦІАЛЬНОГО ПЕДАГОГА
ПОСАДОВІ ОБОВ’ЯЗКИ СОЦІАЛЬНОГО ПЕДАГОГА
Організовує: отримання діагностичних відомостей про учнів школи. взаємодії та взаємостосунки в системах: "людина - людина”, "людина - організація”, "людина - соціум”, "людина - суспільство”. проведення заходів превентивно-профілактичного напрямку. соціально – терапевтичну допомогу. правові норми для захисту прав і інтересів учнівської молоді. допомогу педагогічним працівникам в опануванні й розробці інноваційних програм і технологій, консультує з питань аспектів розвитку, навчання, виховання учнів; просвітницьку роботу для батьків, приймає батьків (осіб, що її замінюють) з питань організації виховного процесу; соціально необхідну роботу щодо організації спілкування дітей, молоді, дорослих за місцем проживання, в мікрорайоні, сімейно-сусідських спільнотах; соціально-педагогічний патронаж дітей та молоді в системі освіти. допомогу в період соціального і професійного визначення особистості, дбає про професійне самовизначення та соціальну адаптацію молоді необхідну консультативну психолого-педагогічну допомогу дітям, підліткам, які потребують піклування і підтримки (діти з обмеженими фізичними можливостями, сироти, напівсироти, діти-інваліди); дитячим, молодіжним об’єднанням, угрупуванням. профілактичну роботу з попередження девіантної поведінки, а також розробляє програми та проекти роботи з "дітьми вулиці” роботу з групами ризику в умовах неформального спілкування роботу по залученню громадських організацій , творчих спілок, окремих громадян тощо до культурно-освітньої, профілактико-виховної, спортивно-оздоровчої та інших видів роботи. соціально-психологічне обстеження, надавати консультативну допомогу дітям та батькам з багатодітних, неповних, неблагонадійних та інших проблемних сімей; Здійснює: посередництво між освітніми установами, сім’єю, державних установ, громадських організацій , відділів соціального захисту неповнолітніх, органів територіального самоврядування, громадськістю. організовувати їх взаємодію, об’єднання зусиль з метою створення в соціальному середовищі умов для всебічного розвитку дітей, підлітків як особистостей, їх благополуччя в мікросоціумі; захист прав дітей в суспільстві корекцію відхилень у поведінці школярів, молоді; профілактику правопорушень неповнолітніх, дитячого побутового, дорожно-транспортного травматизму; прогнозування результатів процесу виховання з урахуванням найважливіших факторів розвитку особистості. виховання поваги до батьків, жінки, культурно-національних цінностей, духовних, історичних цінностей України; захист дитини від будь-яких форм фізичного і психічного насильства, запобігання вживанню ними алкоголю, наркотичних речовин, іншим шкідливим звичкам, пропагування здорового способу життя; Сприяє: здійсненню превентивного виховання, профілактики злочинності, алкоголізму і наркоманії, інших узалежнень і шкідливих звичок серед підлітків; участі вихованців у науковій, технічній, художній творчості, спортивній, суспільно-корисній діяльності, виявляє задатки, розкриває здібності. подоланню особистісних, міжособистісних, внутрішньосімейних конфліктів; прояву ініціативи, активізації суб’єктивної позиції вихованців. підвищенню свого професійного рівеня, педагогічної майстерності, загальної культури; вибору підлітками професій з урахуванням їхніх ціннісних орієнтацій, здібностей, життєвих планів і можливостей, готує учнів до свідомого життя; пошуку, відбору, розвитку обдарованих дітей; забезпеченню здоров’я і безпеки довірених йому учнів; дотримується норм і правил охорони праці, техніки безпеки і протипожежного захисту; Приймає участь: в роботі педагогічної ради підготовці та проведенні атестації педагогічних працівників школи; засіданнях ради школи, батьківського комітету школи, піклувальної ради закладу. в методичних семінарах, заняттях методичних об’єднаннях соціальних педагогів вчителів, коли ставиться питання про захист інтересів дітей і підлітків; в організації, плануванні навчально-виховної роботи, режимі навчальної діяльності дітей та учнів в залежності від вікових особливостей і стану здоров’я, спрямованих на забезпечення відповідних умов для їх розвитку; у розробці навчальних планів, програм, посібників, методичних рекомендацій, вносить пропозиції фодо вдосконалення виховного процесу; у формуванні та комплектуванні груп і класів дітей і учнів за індивідуальними показниками з метою диференційованого навчання та виховання; в роботі комісії з питань соціально-правового захисту дітей; в проходженні періодичного безкоштовного медичного обстеження. Має право на: робочий кабінет забезпечений методичним, матеріальним обладнанням; захист професійної честі і гідності; ознайомлення зі скаргами та іншими документами, що містять оцінку його роботи, надання щодо них пояснень; захист своїх інтересів самостійно і / чи через представника/ , в тому числі адвоката, у випадку дисциплінарного чи службового розслідування, пов”язаного з порушенням педагогом норм професійної етики. конфіденційність дисциплінарного (службового) розслідування, за винятком випадків, передбачених законом. підвищення кваліфікації. проходження атестації на відповідну кваліфікаційну категорію, не рідше одного разу в 5 років. розгляд питання і прийняття рішення тільки в межах своєї компетенції. Розробляє: річний, тижневий план роботи, затверджений директором і узгоджений з Центром практичної психології та соціальної роботи. та впроваджує розвивальні, корекційні програми навчально-виховної діяльності з урахуванням індивідуальних, статевих, вікових особливостей різних категорій.
Забезпечує: своєчасне складання встановленої звітної документації; звязки школи із іншими закладами позашкільної освіти дітей, іншими організаціями для спільної діяльності з питань розвитку учнів; своєчасне подання директору школи і до центру професійного підпорядкування річний звіту про свою роботу. Погоджує: свою роботу з директором школи.
|
Категорія: Нарада при деректорі | Додав: Gorsky (08.12.2010)
|
Переглядів: 2663
| Рейтинг: 5.0/1 |
|
Статистика |
---|
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
|