Головна | Реєстрація | Вхід | RSSСереда, 08.05.2024, 03:30

Миколаївська З О Ш І-ІІІ ступупенів

Меню сайту
Категорії розділу
Нарада при деректорі [32]
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 47
Форма входу

Каталог статей

Головна » Статті » Документація школи » Нарада при деректорі

ПОСАДОВІ ОБОВ’ЯЗКИ СОЦІАЛЬНОГО ПЕДАГОГА
ПОСАДОВІ ОБОВ’ЯЗКИ СОЦІАЛЬНОГО ПЕДАГОГА

Організовує:
отримання діагностичних відомостей про учнів школи.
взаємодії та взаємостосунки в системах: "людина - людина”, "людина - організація”, "людина - соціум”, "людина - суспільство”.
проведення заходів превентивно-профілактичного напрямку.
соціально – терапевтичну допомогу.
правові норми для захисту прав і інтересів учнівської молоді.
допомогу педагогічним працівникам в опануванні й розробці інноваційних програм і технологій, консультує з питань аспектів розвитку, навчання, виховання учнів;
просвітницьку роботу для батьків, приймає батьків (осіб, що її замінюють) з питань організації виховного процесу;
соціально необхідну роботу щодо організації спілкування дітей, молоді, дорослих за місцем проживання, в мікрорайоні, сімейно-сусідських спільнотах;
соціально-педагогічний патронаж дітей та молоді в системі освіти.
 допомогу в період соціального і професійного визначення особистості, дбає про професійне самовизначення та соціальну адаптацію молоді
необхідну консультативну психолого-педагогічну допомогу дітям, підліткам, які потребують піклування і підтримки (діти з обмеженими фізичними можливостями, сироти, напівсироти, діти-інваліди);
дитячим, молодіжним об’єднанням, угрупуванням.
профілактичну роботу з попередження девіантної поведінки, а також розробляє програми та проекти роботи з "дітьми вулиці”
роботу з групами ризику в умовах неформального спілкування
роботу по залученню громадських організацій , творчих спілок, окремих громадян тощо до культурно-освітньої, профілактико-виховної, спортивно-оздоровчої та інших видів роботи.
соціально-психологічне обстеження, надавати консультативну допомогу дітям та батькам з багатодітних, неповних, неблагонадійних та інших проблемних сімей;
Здійснює:
посередництво між освітніми установами, сім’єю, державних установ, громадських організацій , відділів соціального захисту неповнолітніх, органів територіального самоврядування, громадськістю. організовувати їх взаємодію, об’єднання зусиль з метою створення в соціальному середовищі умов для всебічного розвитку дітей, підлітків як особистостей, їх благополуччя в мікросоціумі;
захист прав дітей в суспільстві
корекцію відхилень у поведінці школярів, молоді;
профілактику правопорушень неповнолітніх, дитячого побутового, дорожно-транспортного травматизму;
прогнозування результатів процесу виховання з урахуванням найважливіших факторів розвитку особистості.
виховання поваги до батьків, жінки, культурно-національних цінностей, духовних, історичних цінностей України;
захист дитини від будь-яких форм фізичного і психічного насильства, запобігання вживанню ними алкоголю, наркотичних речовин, іншим шкідливим звичкам, пропагування здорового способу життя;
Сприяє:
здійсненню превентивного виховання, профілактики злочинності, алкоголізму і наркоманії, інших узалежнень і шкідливих звичок серед підлітків; 
участі вихованців у науковій, технічній, художній творчості, спортивній, суспільно-корисній діяльності, виявляє задатки, розкриває здібності.
подоланню особистісних, міжособистісних, внутрішньосімейних конфліктів;
прояву ініціативи, активізації суб’єктивної позиції вихованців. 
підвищенню свого професійного рівеня, педагогічної майстерності, загальної культури;
вибору підлітками професій з урахуванням їхніх ціннісних орієнтацій, здібностей, життєвих планів і можливостей, готує учнів до свідомого життя;
пошуку, відбору, розвитку обдарованих дітей;
забезпеченню здоров’я і безпеки довірених йому учнів; дотримується норм і правил охорони праці, техніки безпеки і протипожежного захисту; 
Приймає участь:
в роботі педагогічної ради підготовці та проведенні атестації педагогічних працівників школи;
засіданнях ради школи, батьківського комітету школи, піклувальної ради закладу.
в методичних семінарах, заняттях методичних об’єднаннях соціальних педагогів вчителів, коли ставиться питання про захист інтересів дітей і підлітків;
в організації, плануванні навчально-виховної роботи, режимі навчальної діяльності дітей та учнів в залежності від вікових особливостей і стану здоров’я, спрямованих на забезпечення відповідних умов для їх розвитку;
у розробці навчальних планів, програм, посібників, методичних рекомендацій, вносить пропозиції фодо вдосконалення виховного процесу;
у формуванні та комплектуванні груп і класів дітей і учнів за індивідуальними показниками з метою диференційованого навчання та виховання;
в роботі комісії з питань соціально-правового захисту дітей; 
в проходженні періодичного безкоштовного медичного обстеження.
Має право на:
 
робочий кабінет забезпечений методичним, матеріальним обладнанням;
захист професійної честі і гідності;
ознайомлення зі скаргами та іншими документами, що містять оцінку його роботи, надання щодо них пояснень;
захист своїх інтересів самостійно і / чи через представника/ , в тому числі адвоката, у випадку дисциплінарного чи службового розслідування, пов”язаного з порушенням педагогом норм професійної етики.
конфіденційність дисциплінарного (службового) розслідування, за винятком випадків, передбачених законом.
підвищення кваліфікації.
проходження атестації на відповідну кваліфікаційну категорію, не рідше одного разу в 5 років.
розгляд питання і прийняття рішення тільки в межах своєї компетенції.
Розробляє:
річний, тижневий план роботи, затверджений директором і узгоджений з Центром практичної психології та соціальної роботи.
та впроваджує розвивальні, корекційні програми навчально-виховної діяльності з урахуванням індивідуальних, статевих, вікових особливостей різних категорій. 

Забезпечує:
своєчасне складання встановленої звітної документації;
звязки школи із іншими закладами позашкільної освіти дітей, іншими організаціями для спільної діяльності з питань розвитку учнів;
своєчасне подання директору школи і до центру професійного підпорядкування річний звіту про свою роботу.
 Погоджує:
свою роботу з директором школи.
Категорія: Нарада при деректорі | Додав: Gorsky (08.12.2010)
Переглядів: 2663 | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Пошук
Міні-чат
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Copyright MyCorp © 2024
Конструктор сайтів - uCoz