Головна | Реєстрація | Вхід | RSSВівторок, 07.05.2024, 14:39

Миколаївська З О Ш І-ІІІ ступупенів

Меню сайту
Категорії розділу
Нарада при деректорі [32]
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 47
Форма входу

Каталог статей

Головна » Статті » Документація школи » Нарада при деректорі

ПОСАДОВІ ОБОВ’ЯЗКИ ПРАКТИЧНОГО ПСИХОЛОГА

                                           ПОСАДОВІ ОБОВ’ЯЗКИ ПРАКТИЧНОГО ПСИХОЛОГА 

Організовує:


психологічне діагностування учнів школи;

сталу систему психологічної освіти вчителів;

проведення психолого-корекційної роботи з учнями;

допомогу педагогічним працівникам в опануванні й розробці інноваційних програм і технологій, консультує з питань психологічних аспектів розвитку, навчання, виховання учнів;

просвітницьку роботу для батьків, приймає батьків (осіб, що її замінюють) з питань організації виховного процесу;

психолого-педагогічну діагностику готовності дитини до навчання в період її переходу з однієї вікової групи до іншої, допомагає у виборі навчального закладу згідно з рівнем психічного розвитку дитини;

психологічну експертизу і психолого-педагогічну корекцію девіантної поведінки неповнолітніх.

Сприяє:

пошуку, відбору, розвитку обдарованих дітей;

вибору підлітками професій з урахуванням їхніх ціннісних орієнтацій, здібностей, життєвих планів і можливостей, готує учнів до свідомого життя;

формуванню психологічної культури вихованців, учнів, педагогів, батьків;

здійсненню превентивного виховання, профілактики злочинності, алкоголізму і наркоманії, інших узалежнень і шкідливих звичок серед підлітків; 

забезпеченню здоров’я і безпеки довірених йому учнів; дотримується норм і правил охорони праці, техніки безпеки і протипожежного захисту; 

підвищенню свого кваліфікаційного рівня.

Бере участь:

 в організації, плануванні навчально-виховної роботи, режимі навчальної діяльності дітей та учнів в залежності від вікових особливостей і стану здоров’я, спрямованих на забезпечення відповідних умов для їх розвитку;

 в роботі педагогічної ради, підготовці та проведенні атестації педагогічних працівників школи, проведенні семінарів та засідань методичних об’єднань;

 у розробці навчальних планів, програм, посібників, методичних рекомендацій, вносить пропозиції фодо вдосконалення виховного процесу;

 у формуванні та комплектуванні груп і класів дітей і учнів за індивідуальними показниками з метою диференційованого навчання та виховання;

 в роботі комісії з питань соціально-правового захисту дітей; 

в проходженні періодичного безкоштовного медичного обстеження.

Має право на:

самостійний вибір пріоритетних напрямів роботи, співвідношення різних видів робіт з огляду на потреби школи;

спеціальний кабінет, забезпечений методичним, матеріальним обладнанням;

захист професійної честі й гідності;

ознайомлення зі скаргами та іншими документами, що містять оцінку його роботи, надання щодо них пояснень;

захист своїх інтересів самостійно і/чи через представника, в тому числі адвоката, у випадку дисциплінарного чи службового розслідування, пов'язаного з порушенням педагогом норм професійної етики;

конфіденційність дисциплінарного (службового) розслідування, за винятком випадків, передбачених законом;

підвищення кваліфікації;

проходження атестації на добровільній основі на відповідну кваліфікаційну категорію.

Контролює:

 перехідні, переломні, кризові моменти у фізичному і психічному розвитку дітей та підлітків.

 Розробляє:

річний, тижневий план роботи, затверджений директором і узгоджений з Центром практичної психології та соціальної роботи.

та впроваджує розвивальні, корекційні програми навчально-виховної діяльності з урахуванням індивідуальних, статевих, вікових особливостей різних категорій.

 Забезпечує:

 своєчасне складання встановленої звітної документації;

 звязки школи із іншими закладами позашкільної освіти дітей, іншими організаціями для спільної діяльності з питань розвитку учнів;

своєчасне подання директору школи і до центру професійного підпорядкування річний звіту про свою роботу.

Керується:

у своїй діяльності Законами України з питань освіти. Положенням про психологічну службу в системі освіти України, наказами органів управління освітою всіх рівнів;

 Отримує:

 від адміністрації школи інформацію нормативно-правового і організаційно-методичного характеру, ознайомлюється під розписку з відповідними документами.

 Погоджує:

свою роботу з директором школи. 

професійно підпорядкований психологічному центру міста, області.
Категорія: Нарада при деректорі | Додав: Gorsky (08.12.2010)
Переглядів: 5313 | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Пошук
Міні-чат
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Copyright MyCorp © 2024
Конструктор сайтів - uCoz