Головна | Реєстрація | Вхід | RSSВівторок, 07.05.2024, 22:37

Миколаївська З О Ш І-ІІІ ступупенів

Меню сайту
Категорії розділу
Посадові обов’язки працівників школи [18]
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 47
Форма входу

Каталог статей

Головна » Статті » Посадові обов’язки працівників школи » Посадові обов’язки працівників школи

Методичні рекомендації педагогічним працівникам – керівникам гуртків, секцій, студій і т.д.







Методичні рекомендації педагогічним працівникам – керівникам гуртків, секцій, студій і т.д.

 Для подальшого професійного удосконалення педагогічних працівників позашкільних навчальних закладів та з метою здійснення ними самоаналізу роботи пропонуємо наступну схему аналізу заняття гуртка, секції, студії:
ПІБ керівника гуртка____________________________________________ 
Заняття №_____________________________________________________ 
Дата проведення _______________________________________________ 
Група №_______ рік навчання ____________________________________ 
Кількість присутніх за списком___________________________________ 
Тема заняття: __________________________________________________ 
Мета: навчальна: _______________________________________________ 
 виховна: _________________________________________________ 
 розвивальна ______________________________________________ 
Обладнання: ___________________________________________________
Тип заняття: ___________________________________________________ 
 Аналіз заняття
1)Якість підготовки педагога до заняття. Наявність плану. Активність вихованців у підготовці заняття та безпосередньо на занятті.
2)Відповідність змісту заняття програмі та віку гуртківців.
3).Освітня сторона заняття, перспективність у роботі: які знання вихованці розширюють, поглиблюють, одержують; які навички, уміння удосконалюють, здійснення міжпредметних зв’язків.
4)Відповідність поставлених завдань темі та типу заняття.
5)Дотримання загальнодидактичних принципів навчання: науковості та доступності змісту, наочності (засоби навчання: об’єкти навколишнього середовища, таблиці, картки, ілюстрації, ТЗН, книги, записи на дошці), самостійності та активності дітей, систематичності й послідовності, диференціації, врахування індивідуальних особливостей вихованців, зв'язок навчання з життям, єдність освітніх, розвивальних і виховних цілей навчання.
6).Реалізація методів навчання. Методи організації і самоорганізації навчально – пізнавальної діяльності: словесні, наочні, практичні, робота з книгою, відеометоди; індуктивний (від окремого до загального), дедуктивний (від загального до окремого), репродуктивний, метод проблемного викладу знань, частково – пошуковий, дослідницький; навчальна робота під керівництвом педагога, самостійна робота. Методи стимулювання і мотивації навчально – виховної діяльності; пізнавальні ігри, навчальні дискусії, заохочення і покарання. Вміння пояснити новий матеріал, поставити конкретні завдання, перевірити якість їх виконання та зробити вчасні зауваження. Поєднання програмового матеріалу з новітніми досягненнями науки, техніки, мистецтва, спорту з життям.
7)Виконання Закону України «Про мови».
8)Дотримання правил техніки безпеки на заняттях.
9)Інше.
 Висновки та пропозиції, рекомендації щодо питань організації, змісту і методики проведення заняття гуртка, секції, студії. 

Організація роботи гуртків, секцій, студій
згідно „Положення про позашкільний навчальний заклад” (Затвердженого постановою Кабінету Міністрів України
 від 06.05.2001р. №433)

Загальна частина
1.Гуртки, секції, студії здійснюють навчання і виховання громадян у позаурочний та позанавчальний час.
Організаційно – правові засади діяльності гуртків, секцій, студій
13.Середня наповнюваність гуртків, груп, секцій, відділень, відділів, студій та інших творчих об’єднань становить 10-15 вихованців, учнів і слухачів (не більше 25). Вік гуртківців від 5 до 18 років.
14.Прийом до гуртків, секцій, студій може здійснюватися протягом навчального року за бажанням вихованців і за згодою батьків або осіб, які їх замінюють, як на безконкурсній основі так і за конкурсом, умови якого розробляються загальноосвітнім навчальним закладом.
 Для зарахування учнів до спортивних, спортивно – технічних, туристських, хореографічних об’єднань, спеціалізованих мистецьких гуртків потрібна довідка медичного закладу про відсутність у них протипоказань для занять у зазначених гуртках.
Учасники навчально – виховного процесу: 
26.Вихованці, учні і слухачі мають гарантоване державою право на:
- здобуття позашкільної освіти відповідно до їх здібностей, обдарувань, уподобань та інтересів;
- добровільний вибір гуртків, секцій, студій та виду діяльності;
- навчання у декількох гуртках, групах та інших творчих об’єднаннях в одному загальноосвітньому навчальному закладі;
- безпечні та нешкідливі умови навчання та праці;
- користуватися навчально – виробничою, науковою, матеріально – технічною, культурно – спортивною, корекційно – відновною та оздоровчою базою загальноосвітнього навчального закладу;
- участь у різних видах навчальної та науково – практичної роботи, у конференціях, олімпіадах, спортивних змаганнях, виставках, конкурсах та інших масових заходах;
- вільне вираження поглядів, переконань;
- захист від будь – яких форм експлуатації, психічного і фізичного насильства, від дій педпрацівників, які порушують їх права, принижують честь і гідність.
27. .Вихованці, учні і слухачі гуртків, секцій, студій зобов’язані:
- оволодівати знаннями, вміннями, практичними навичками; підвищувати загальний культурний рівень;
- дотримуватись морально – етичних норм;
- брати посильну участь у різних видах трудової діяльності;
- бережливо ставитися до державного, громадського і особистого майна;
- дотримуватися вимог статуту, правил внутрішнього розпорядку загальноосвітнього навчального закладу.
28.Педпрацівники мають право на :
- внесення керівництву навчального закладу пропозицій щодо поліпшення навчально – виховного процесу, про моральне та матеріальне заохочення вихованців, застосування стягнень до тих, хто порушує правила внутрішнього трудового розпорядку, що діють в навчальному закладі;
- вибір педагогічно обґрунтованих форм, методів, засобів роботи з вихованцями;
- захист професійної честі, гідності відповідно до законодавства.
29.Педпрацівники зобов’язані:
- виконувати навчальні плани та програми;
- надавати знання, формувати вміння і навички з різних напрямів позашкільної освіти диференційовано, відповідно до індивідуальних можливостей, інтересів, нахилів, здібностей вихованців;
- дотримуватися педагогічної етики, поважати гідність вихованця;
- вести документацію, пов’язану з виконанням посадових обов’язків (журнали, плани роботи тощо).
30 Керівники гуртків працюють відповідно до розкладу занять, затвердженого керівником загальноосвітнього навчального закладу.
31.Обсяг педагогічного навантаження визначається керівником закладу згідно законодавства. Перерозподіл або зміна педагогічного навантаження протягом навчального року здійснюється керівником у разі зміни кількості годин за окремими навчальними програмами, що передбачаються робочим навчальним планом, а також за письмовою згодою педпрацівника з дотриманням законодавства про працю.
33. Педагогічні працівники підлягають атестації, як правило один раз на п’ять років відповідно до порядку, встановленого МОН.
34. Батьки вихованців, або особи, які їх замінюють, мають право:
- приймати рішення про участь дитини в інноваційній діяльності гуртків, секцій, студій
- брати участь у заходах, спрямованих на поліпшення організації навчально – виховного процесу та зміцнення матеріально – технічної бази гуртків, секцій, студій ;
- захищати законні інтереси вихованців в органах громадського самоврядування загальноосвітнього навчального закладу та у відповідних державних, судових органах. 

АНКЕТА

«Мій керівник гуртка»

1. Як Ви оцінюєте роботу керівника гуртка? (0-10 балів)
2. Як Ви оцінюєте педагогічну майстерність керівника гуртка? (0-10 балів)
3. Як Ви оцінюєте ці якості у свого керівника гуртка?
- Вимогливість до себе (0-10 балів)
- Організаторські здібності (0-10 балів)
- Активність (0-10 балів)
- Культура спілкування (0-10 балів)
- Моральність (0-10 балів)
- Ініціативність (0-10 балів)
- Повага до учнів класу (0-10 балів)
- Інтелектуальний рівень (0-10 балів)
- Зацікавленість у своїй роботі (0-10 балів)
- Індивідуальний підхід (0-10 балів)
4.Наполегливість керівника гуртка у досягненні своєї мети (0-10 балів)
5.Наскільки цікавими є виховні заходи гуртка? (0-10 балів)
Анкета для керівників гуртків «З яким настроєм я прийшов у новий навчальний рік?»

1.Чого Ви очікуєте в новому навчальному році?
2.Ваш настрій перед початком нового навчального року (підкресліть):
- бадьорий;
- веселий;
- схвильований;
- збентежений;
- сумний;
- агресивний;
- інше (напишіть).
3.Наскільки Ви готові до праці у новому навчальному році?
- повністю;
- частково;
- ніяк.
4.Як Ви ставитесь до нововведень?
- позитивно;
- негативно;
- ніяк.
5.Що нового у Вашій роботі на цей рік?
6.Чи задоволені Ви своєю роботою?
- повністю;
- частково;
- зовсім незадоволений.
7.Що Ви хотіли б змінити у своїй роботі?
8.Що Ви хотіли залишити у своїй роботі?
9.Чим Вам подобається (не подобається) колектив?

Анкета – тест «Визначення творчого потенціалу керівника гуртка»
1.Якщо з’явиться можливість вибору місця роботи в будь – якій іншій освітній установі, чи виберете Ви загальноосвітній навчальний заклад, в якому нині працюєте, якщо не будете враховувати віддалі від місця проживання?
- обов’язково виберу;
- напевне виберу;
- не виберу;
- не знаю.
2.Що Вам найчастіше приносить почуття задоволення і радості?
- спілкування з учнями;
- спілкування з колегами;
- високий рівень знань учнів;
- вдало проведене заняття;
- усвідомлення результатів праці;
- доброзичлива атмосфера в колективі;
- можливість допомоги колезі;
- впровадження нових форм роботи;
- отримання заробітної плати;
- канікули.
3.Що, на Вашу думку, означає словосполучення «творча обдарованість»?
- сміливість мислення і бажання експериментувати;
- поєднання теоретичних знань з практичними навичками;
- здатність до внутрішньої перебудови і зміни поглядів.
4.З яким почуттям Ви найчастіше йдете на роботу в загальноосвітній навчальний заклад?
- з почуттям задоволення від спілкування з дітьми;
- з почуттям морального задоволення;
- з бажанням запровадити щось нове;
- з почуттям гордості за свою роботу;
- з почуттям обов’язку, необхідності працювати;
- з небажанням.
5.Що дають Вам адміністративні наради, засідання педагогічних рад?
- методичну допомогу;
- інформаційне забезпечення, поповнення знань;
- можливість творчого спілкування з колегами;
- дуже мало;
- нічого;
- не знаю.
6.Ваша пасивність на засіданнях педрад зумовлюється:
- станом нерішучості;
- відсутністю інтересу до предмета обговорення;
- усвідомлення непотрібності виступу;
- втомленістю, намаганням швидше закінчити;
- небезпекою неприємних наслідків свого виступу. 

Анкета «Керівник гуртка очима гуртківців»
1.Чи вважаєте Ви, що у Вашому колективі досягнуто взаєморозуміння між учнями та керівником гуртка?
2.Чи ведете Ви відверті розмови з керівником гуртка, радитеся з особистих питань?
3.Чи маєте Ви спільне захоплення з керівником гуртка?
4.Чи звертаєтеся Ви до керівника гуртка з проханням допомогти розв’язати конфлікт із батьками, вчителями, іншими дорослими?
5.Чи прагнете Ви чимось порадувати керівника гуртка?
6.Чи доводилось Вам обманювати керівника гуртка? У яких випадках?
7.Чи берете Ви участь у проведенні загальношкільних виховних заходів разом з керівником гуртка?
8.Чи одержуєте Ви задоволення від спілкування зі своїм класним керівником?
9.Якими Ви бачите стосунки між керівником гуртка та учнями в майбутньому?

ШКАЛА 1. Запитання 1,2.4 – оцінка взаєморозуміння і ступеня довіри до керівника гуртка.
ШКАЛА 2. Запитання 2,; - взаємо контролюючі (полярні відповіді – сумнів з приводу щирості)
ШКАЛА 3. Запитання 3,5,7 – оцінка ділової взаємодії.








 


Категорія: Посадові обов’язки працівників школи | Додав: Gorsky (10.12.2010)
Переглядів: 7020 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Пошук
Міні-чат
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Copyright MyCorp © 2024
Конструктор сайтів - uCoz