Головна | Реєстрація | Вхід | RSSВівторок, 07.05.2024, 09:03

Миколаївська З О Ш І-ІІІ ступупенів

Меню сайту
Категорії розділу
Посадові обов’язки працівників школи [18]
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 47
Форма входу

Каталог статей

Головна » Статті » Посадові обов’язки працівників школи » Посадові обов’язки працівників школи

Диференційний підхід в роботі з батьками
Диференційний підхід в роботі з батьками
 
Сімейне виховання — процес досить складний і завжди пов'язаний із суб'єктивними чинниками. Недосвідченість батьків, їхнє намагання спира¬тися тільки на свій досвід, брак певних педаго¬гічних знань і навичок призводить до серйозних помилок.
Ось чому однією з важливих передумов вихо¬вання в сім'ї підвищення педагогічної культури батьків, насамперед систематичною просвітою, яка передбачає комплексний підхід до питань виховання. Навчання батьків здійснюється в засіданнях батьківського лекторію «Університет педагогічних знань»
Для забезпечення диференційова¬ного підходу в роботі з батьками створе¬но секції для батьків: «Батьки і діти» (1 — 4-ті класи); «Дорослі й підлітки» (5 — 8-мі класи); «Спілкування» (9 — 11-ті класи), на яких вони розглядають проблеми сімейного виховання та шляхи їх розв'язання, впроваджують практичні вміння застосування педагогічних знань.
ПЛАН РОБОТИ СЕКЦІЇ 1-4-х КЛАСІВ
«Батьки і діти»
Заняття І
1. Лекція: Єдині педагогічні вимоги сім'ї та школи у вихованні дитини
2. Виступ психолога: Адаптація дитини в школі
3. Відкриті уроки для батьків у своїх класах.

Заняття II
1. Круглий стіл: Заохочування й покарання дітей у родині
2. Конкурс «Мама, тато, я – разом дружня сім’я»
3. Виставка робіт учнів та батьків
Заняття III
1. Лекція: Проблеми неповних сімей(виступ психолога у вигляді бесіди з батьками).
2. Рольові ігри - обговорення різних ситуацій з проблем ви¬ховання.
3. Виступ учасників художньої самодіяль¬ності.

ПЛАН РОБОТИ СЕКЦІЇ 5-8-х КЛАСІВ
«Дорослі й підлітки»
Заняття І
1. Круглий стіл: «Доброта і милосердя народ¬жуються в сім'ї».
2. Відкриті уроки для батьків у своїх класах.
3. Виставка: «Світ захоплень нашої сім'ї».

Заняття II
1. Лекція: «Засоби і методи педагогічного впливу підлітків у родині».
2. Конкурс «Нумо, мами!» 
3. Виступ учасників художньої самодіяль¬ності.
Заняття III
1. Лекція: «Педагогічна занедбаність та при¬чини її виникнення».
2. Зустріч з працівниками правоохоронних ор¬ганів: «Про співпрацю батьків, педагогів, дітей». Досвід і проблеми.
3. Обговорення різних ситуацій з проблем ви¬ховання.
ПЛАН РОБОТИ СЕКЦІЇ 9—11-х КЛАСІВ
«Спілкування»
Заняття І
1.Лекція: «Організація самоосвіти і самовиховання учнів».
2.Сімейний портрет: «Традиції української родини. Які вони?»
3.Виставка робіт учнів та батьків «Це зробила наша сім'я».
Заняття II
1.Родинний вогник: «Помилки родинного ви¬ховання. У чому вони полягають?»
2. Шлях до розуміння поведінки дитини
(виступ психолога у вигляді бесіди з батьками).
3. Щира розмова (із досвіду, яким вдалося поставити виховання в сім'ї на належний рі¬вень).
Заняття III
1. Сімейний портрет: «Родинні трудові тради¬ції та їхній вплив на вибір професії старшоклас¬никами».
2. Зустріч із працівниками служби зайнятості та прокуратури.
3. Випуск стіннівки: «Говорять професії батьків».

Категорія: Посадові обов’язки працівників школи | Додав: Gorsky (10.12.2010)
Переглядів: 1128 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Пошук
Міні-чат
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Copyright MyCorp © 2024
Конструктор сайтів - uCoz