|
Каталог статей
Диференційний підхід в роботі з батьками
Диференційний підхід в роботі з батьками Сімейне виховання — процес досить складний і завжди пов'язаний із суб'єктивними чинниками. Недосвідченість батьків, їхнє намагання спира¬тися тільки на свій досвід, брак певних педаго¬гічних знань і навичок призводить до серйозних помилок. Ось чому однією з важливих передумов вихо¬вання в сім'ї підвищення педагогічної культури батьків, насамперед систематичною просвітою, яка передбачає комплексний підхід до питань виховання. Навчання батьків здійснюється в засіданнях батьківського лекторію «Університет педагогічних знань» Для забезпечення диференційова¬ного підходу в роботі з батьками створе¬но секції для батьків: «Батьки і діти» (1 — 4-ті класи); «Дорослі й підлітки» (5 — 8-мі класи); «Спілкування» (9 — 11-ті класи), на яких вони розглядають проблеми сімейного виховання та шляхи їх розв'язання, впроваджують практичні вміння застосування педагогічних знань. ПЛАН РОБОТИ СЕКЦІЇ 1-4-х КЛАСІВ «Батьки і діти» Заняття І 1. Лекція: Єдині педагогічні вимоги сім'ї та школи у вихованні дитини 2. Виступ психолога: Адаптація дитини в школі 3. Відкриті уроки для батьків у своїх класах.
Заняття II 1. Круглий стіл: Заохочування й покарання дітей у родині 2. Конкурс «Мама, тато, я – разом дружня сім’я» 3. Виставка робіт учнів та батьків Заняття III 1. Лекція: Проблеми неповних сімей(виступ психолога у вигляді бесіди з батьками). 2. Рольові ігри - обговорення різних ситуацій з проблем ви¬ховання. 3. Виступ учасників художньої самодіяль¬ності.
ПЛАН РОБОТИ СЕКЦІЇ 5-8-х КЛАСІВ «Дорослі й підлітки» Заняття І 1. Круглий стіл: «Доброта і милосердя народ¬жуються в сім'ї». 2. Відкриті уроки для батьків у своїх класах. 3. Виставка: «Світ захоплень нашої сім'ї».
Заняття II 1. Лекція: «Засоби і методи педагогічного впливу підлітків у родині». 2. Конкурс «Нумо, мами!» 3. Виступ учасників художньої самодіяль¬ності. Заняття III 1. Лекція: «Педагогічна занедбаність та при¬чини її виникнення». 2. Зустріч з працівниками правоохоронних ор¬ганів: «Про співпрацю батьків, педагогів, дітей». Досвід і проблеми. 3. Обговорення різних ситуацій з проблем ви¬ховання. ПЛАН РОБОТИ СЕКЦІЇ 9—11-х КЛАСІВ «Спілкування» Заняття І 1.Лекція: «Організація самоосвіти і самовиховання учнів». 2.Сімейний портрет: «Традиції української родини. Які вони?» 3.Виставка робіт учнів та батьків «Це зробила наша сім'я». Заняття II 1.Родинний вогник: «Помилки родинного ви¬ховання. У чому вони полягають?» 2. Шлях до розуміння поведінки дитини (виступ психолога у вигляді бесіди з батьками). 3. Щира розмова (із досвіду, яким вдалося поставити виховання в сім'ї на належний рі¬вень). Заняття III 1. Сімейний портрет: «Родинні трудові тради¬ції та їхній вплив на вибір професії старшоклас¬никами». 2. Зустріч із працівниками служби зайнятості та прокуратури. 3. Випуск стіннівки: «Говорять професії батьків».
|
Категорія: Посадові обов’язки працівників школи | Додав: Gorsky (10.12.2010)
|
Переглядів: 1128
| Рейтинг: 0.0/0 |
|
Статистика |
---|
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
|