Головна | Реєстрація | Вхід | RSSСубота, 04.05.2024, 00:33

Миколаївська З О Ш І-ІІІ ступупенів

Меню сайту
Категорії розділу
Посадові обов’язки працівників школи [18]
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 47
Форма входу

Каталог статей

Головна » Статті » Посадові обов’язки працівників школи » Посадові обов’язки працівників школи

АКЦІЯ «РОДОВІД»
АКЦІЯ «РОДОВІД»


I ЕТАП — до кінця навчального року
1. Пошукова робота з вивчення генеалогічного
дерева сім'ї.
2. Складання генеалогічного дерева.
3. Оформлення сімейних альбомів «Родовід».
4. Вшанування ветеранів (до дня 9 Травня).
II ЕТАП — до жовтня
1. Підведення підсумків 1 етапу.
2. Виставка сімейних альбомів.
3. Святковий концерт для бабусь і дідусів.
III ЕТАП — ДО грудня
1. Вивчення побуту сім'ї.
2. Сімейні реліквії.
3. «З бабусиної скрині» — «парад мод».
4. «Українські вечорниці» — обрядове свято.
IV ЕТАП — ДО травня
1. Вивчення видатних родин України.
2. . Відвідування музеїв.

3. Організація зустрічей з представниками видат¬них родин.
4. Вшанування ветеранів.
V ЕТАП — до грулня
1. Свято людей похилого віку.
2. Підготовка робіт МАН з історії української
родини 
VI ЕТАП — завершальний
конференція «Родовід».







Нині, коли кожний загально¬освітній навчальний заклад пере¬буває в пошуках свого обличчя, свого шляху в системі освіти, коли зумовлена демографічною кризою конкурентна боротьба за учня стає основою питання майбутнього школи, і навіть її існування, педа¬гогічні колективи вже без тискузгори свідомо шукають відповідь на запитання: як зробити свій за-клад привабливим для батьків і учнів? Що покласти в основу мо¬делі школи? Як не стати копією іншої школи і знайти свою індиві¬дуальність?
Тож творча група школи коли розробила модель школи-родини, яку було покладено в основу концепції роз¬витку школи на 2007—2012 pp. Основна думка, яка є основною концепції, полягає в тому, що саме виховання, а не навчання формує людину. Ідея створення моделі школи-родини визріла зсередини, бо від часу заснування школи склалися родинні стосунки між усіма учасниками навчально-виховного процесу, дух родинного середовища.
Далі в концепції представле¬но обґрунтований аналіз деяких аспектів роботи навчального за¬кладу, наведено основні відомості про історію й традиції школи, які є підґрунтям заснування школи-родини, розкрито аналіз проблем
сучасного процесу виховання в країні та школі ви¬значено мету, головні механізми впровадження моделі, групи за¬вдань, пов'язані з реалізацією мі¬сії, детально розкрито зміст систе¬ми виховання школи.
Під час розробки моделі було детально вивчено сучасні посіб¬ники з проблем виховання, досвід деяких шкіл як України, такі зарубіжжя.
Аналіз проблем сучасного процесу виховання в країні й школі дає змогу визначити наступне: 
• Ідеологічному стрижню радянського суспільства дотепер іще не знайдено гідної й дієвої заміни, що призвело до ідейної дезорієн¬тації суспільства, відсутності ідеа¬лів у вихованні, ідейної метушні та і екстремістських проявів, особливо в молодіжному середовищі.
Шляхи розв'язання про¬блеми: національною стриж¬невою цінністю сучасного українського суспільства
могла б стати національна ідея, необхідність загальної національної ідентифікації грома¬дян України та українського націо¬нального самовизначення.
• Нестабільна політична ситуа¬ція, штучне «протиставлення» по¬літиками Сходу і Заходу України, загроза громадського безладу, те¬роризму призводить до зіткнення релігійних, етнічних, мовних упо¬добань громадян багатонаціональ¬ної країни.
Шляхи розв'язання проблеми: виховання міжрелігійної, міжрасової, міжетнічної толерантності, усвідомлення на державному рівні того, що «освіта — наша націо¬нальна безпека».
• Наслідки постулату тради¬ційної радянської освітньої систе¬ми про те, що провідна роль в осві¬ті належить педагогу. Невміння й небажання педагогів змінювати пріоритети. Відсутність системи підготовки класних керівників, менеджерів з питань виховання. Використання педагогами авто¬ритарних методів у педагогічній діяльності.
Основною місією якої буде як родинне виховання, вільне від формаліз¬му і авторитаризму, вміння педа¬гогів наблизити оточення в школі до сімейного, так і вплив школи на привнесення до атмосфери родин, в яких виховуються діти, суспіль¬них цінних стимулів і мотивів.  

Категорія: Посадові обов’язки працівників школи | Додав: Gorsky (10.12.2010)
Переглядів: 951 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Пошук
Міні-чат
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Copyright MyCorp © 2024
Конструктор сайтів - uCoz