|
Каталог статей
АКЦІЯ «РОДОВІД»
АКЦІЯ «РОДОВІД»
I ЕТАП — до кінця навчального року 1. Пошукова робота з вивчення генеалогічного дерева сім'ї. 2. Складання генеалогічного дерева. 3. Оформлення сімейних альбомів «Родовід». 4. Вшанування ветеранів (до дня 9 Травня). II ЕТАП — до жовтня 1. Підведення підсумків 1 етапу. 2. Виставка сімейних альбомів. 3. Святковий концерт для бабусь і дідусів. III ЕТАП — ДО грудня 1. Вивчення побуту сім'ї. 2. Сімейні реліквії. 3. «З бабусиної скрині» — «парад мод». 4. «Українські вечорниці» — обрядове свято. IV ЕТАП — ДО травня 1. Вивчення видатних родин України. 2. . Відвідування музеїв.
3. Організація зустрічей з представниками видат¬них родин. 4. Вшанування ветеранів. V ЕТАП — до грулня 1. Свято людей похилого віку. 2. Підготовка робіт МАН з історії української родини VI ЕТАП — завершальний конференція «Родовід».
Нині, коли кожний загально¬освітній навчальний заклад пере¬буває в пошуках свого обличчя, свого шляху в системі освіти, коли зумовлена демографічною кризою конкурентна боротьба за учня стає основою питання майбутнього школи, і навіть її існування, педа¬гогічні колективи вже без тискузгори свідомо шукають відповідь на запитання: як зробити свій за-клад привабливим для батьків і учнів? Що покласти в основу мо¬делі школи? Як не стати копією іншої школи і знайти свою індиві¬дуальність? Тож творча група школи коли розробила модель школи-родини, яку було покладено в основу концепції роз¬витку школи на 2007—2012 pp. Основна думка, яка є основною концепції, полягає в тому, що саме виховання, а не навчання формує людину. Ідея створення моделі школи-родини визріла зсередини, бо від часу заснування школи склалися родинні стосунки між усіма учасниками навчально-виховного процесу, дух родинного середовища. Далі в концепції представле¬но обґрунтований аналіз деяких аспектів роботи навчального за¬кладу, наведено основні відомості про історію й традиції школи, які є підґрунтям заснування школи-родини, розкрито аналіз проблем сучасного процесу виховання в країні та школі ви¬значено мету, головні механізми впровадження моделі, групи за¬вдань, пов'язані з реалізацією мі¬сії, детально розкрито зміст систе¬ми виховання школи. Під час розробки моделі було детально вивчено сучасні посіб¬ники з проблем виховання, досвід деяких шкіл як України, такі зарубіжжя. Аналіз проблем сучасного процесу виховання в країні й школі дає змогу визначити наступне: • Ідеологічному стрижню радянського суспільства дотепер іще не знайдено гідної й дієвої заміни, що призвело до ідейної дезорієн¬тації суспільства, відсутності ідеа¬лів у вихованні, ідейної метушні та і екстремістських проявів, особливо в молодіжному середовищі. Шляхи розв'язання про¬блеми: національною стриж¬невою цінністю сучасного українського суспільства могла б стати національна ідея, необхідність загальної національної ідентифікації грома¬дян України та українського націо¬нального самовизначення. • Нестабільна політична ситуа¬ція, штучне «протиставлення» по¬літиками Сходу і Заходу України, загроза громадського безладу, те¬роризму призводить до зіткнення релігійних, етнічних, мовних упо¬добань громадян багатонаціональ¬ної країни. Шляхи розв'язання проблеми: виховання міжрелігійної, міжрасової, міжетнічної толерантності, усвідомлення на державному рівні того, що «освіта — наша націо¬нальна безпека». • Наслідки постулату тради¬ційної радянської освітньої систе¬ми про те, що провідна роль в осві¬ті належить педагогу. Невміння й небажання педагогів змінювати пріоритети. Відсутність системи підготовки класних керівників, менеджерів з питань виховання. Використання педагогами авто¬ритарних методів у педагогічній діяльності. Основною місією якої буде як родинне виховання, вільне від формаліз¬му і авторитаризму, вміння педа¬гогів наблизити оточення в школі до сімейного, так і вплив школи на привнесення до атмосфери родин, в яких виховуються діти, суспіль¬них цінних стимулів і мотивів.
|
Категорія: Посадові обов’язки працівників школи | Додав: Gorsky (10.12.2010)
|
Переглядів: 951
| Рейтинг: 0.0/0 |
|
Статистика |
---|
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
|